Ishøj Kulturskole

Lørdag d. 14. april, koncert kl. 15. Alle 4. klasser i Ishøj, koncert kl. 15. Ishøj Synger - forårssange. 25 april kl. 19, Kulturskolens Børnekor. Ledige pladser på flere instrumenter. Ishøj Synger - forårssange. Det er forår. Alting klippes ned. Vær med til forårsfællessang med Ishøj Synger onsdag d. 25. april kl. 19. Forårssæsonens gratis tilbud til de små på 2 til 5 år - Musikalsk Legestue på Ishøj Bibliotek lørdage kl. 10.15-11.00. Næste gang er lørdag d. 144.

OVERVIEW

This domain ishojkulturskole.dk presently has an average traffic classification of eight hundred and fifty-one thousand one hundred and ninety-six (the lower the more users). We have sifted zero pages within the web page ishojkulturskole.dk and found two websites interfacing with ishojkulturskole.dk.
Traffic Rank

ISHOJKULTURSKOLE.DK RANKINGS

This domain ishojkulturskole.dk is seeing alternating levels of traffic until the end of the year. Oddly enough, the web site had a ranking today of eight hundred and fifty-one thousand one hundred and ninety-six.
Traffic for ishojkulturskole.dk

Traffic ranking (by month) for ishojkulturskole.dk

Traffic ranking by day of the week for ishojkulturskole.dk

WHAT DOES ISHOJKULTURSKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ishojkulturskole.dk Mobile Screenshot of ishojkulturskole.dk Tablet Screenshot of ishojkulturskole.dk

ISHOJKULTURSKOLE.DK HOST

We found that a lone root page on ishojkulturskole.dk took one thousand five hundred and forty-seven milliseconds to load. Our web crawlers identified a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site secure.
81.95.242.137

FAVORITE ICON

I discovered that ishojkulturskole.dk is employing the Microsoft-IIS/8.5 os.

Ishøj Kulturskole

DESCRIPTION

CONTENT

This domain has the following in the web site, "klasser i Ishøj, koncert kl." Our analyzers observed that the web site also stated " Ledige pladser på flere instrumenter." The Website also stated " Vær med til forårsfællessang med Ishøj Synger onsdag d. Forårssæsonens gratis tilbud til de små på 2 til 5 år - Musikalsk Legestue på Ishøj Bibliotek lørdage kl. Næste gang er lørdag d." The website's header had musikskole as the most important keyword. It was followed by musikundervisning, sang, and klaver which isn't as highly ranked as musikskole. The next words the site uses is dans. hip hop was also included and will not be understood by web crawlers.

VIEW MORE WEB PAGES

Ishøj Naturcenter Ishøj Naturcenter

Ishøj Naturcenter formidler og giver gode oplevelser i naturen. Vi har tilbud til alle Ishøjs borgere. Ishøj Naturcenter er en etableret del af de undervisnings- og oplevelsestilbud, der er i Ishøj Kommune. Naturcentret danner ramme for læring, forståelse og begejstring for naturen i Ishøj. Vi arbejder for at åbne naturen for borgerne og gøre den meningsfuld og attraktiv. Ishøj Naturcenter var med da børn hjalp med at plante de første træer til Landsbyskoven.

Ishøj Sportsfiskerklub

Klubmesteren rykket en uge, 13-03-2018. 1, afdeling ar årets klubmesterskab skulle have været afholdt på lørdag d. marts, men på grund af is og udsigt til mere kulde, bliver det udskudt en uge Læs. Så er der referat fra bestyrelsesmødet d. Husk at læse det, så du kan følge med i hvad der sker i klubben Læs. Info om kommende ture, 25-04-2014. Husk at regler for ophavsret også gælder for elektronisk information! .